' Selamat melayari blog KEMAS Sekijang, Semoga ianya dapat memberi sedikit sebanyak informasi kepada anda semua tentang KEMAS kawasan Sekijang dan akan dapat melihat sebahagian aktiviti yang dianjurkan oleh KEMAS Sekijang untuk pengetahuan masyarakat Sekijang,

terima kasih diatas sokongan anda semua '

Isnin, Mei 31, 2010

HARI POTENSI KEMAS NEGERI JOHOR 2010

Hari Potensi KEMAS Peringkat Negeri Johor yang berlangsung pada 27 Mei 2010 bermula jam 8.00 pagi di UiTM Cawangan Johor Kampus Segamat telah berjalan dengan jayanya. Terima kasih kepada semua yang terlibat bagi menjayakan program tersebut khasnya kepada pihak pengurusan UiTM yang sudi membenarkan KEMAS menggunakan segala kemudahan yang ada di UiTM Cawangan Johor Kampus Segamat. 

Terima kasih juga diucapkan kepada YB. Datuk Haji Othman Bin Jais. Timbalan Speaker Dewan Undangan Negeri Johor, YB. Encik Ayub Bin Rahmat ADUN Kawasan Kemelah, Encik Azeman Bin Md. Yusof Pengarah KEMAS Negeri Johor kerana sudi melapangkan masa untuk sama-sama hadir ke majlis tersebut.


Tahniah dan syabas juga diucapkan kepada para pemenang dalam kategori masing-masing. Terutamanya kepada KEMAS Batu Pahat yang telah menjadi Johan Keseluruhan bagi tahun 2010. Yang tidak berjaya diucapkan jangan berputusa asa dan tingkatkan usaha di tahun hadapan moga kejayaan akan mengiringi.

PKD Batu Pahat mengambil Piala Kejuaraan daripada YB. Datuk Othman Bin Jais
dan peserta KEMAS Batu Pahat bergambar bersama piala masing-masing

Pertandingan telah dimulakan jam 8.30 pagi mengikut acara pertandingan dan hanya ini gambar-gambar yang terpilih sempat kami rakamkan untuk tatapan anda semua.
                             

Semoga kita berjumpa lagi di tahun hadapan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails