' Selamat melayari blog KEMAS Sekijang, Semoga ianya dapat memberi sedikit sebanyak informasi kepada anda semua tentang KEMAS kawasan Sekijang dan akan dapat melihat sebahagian aktiviti yang dianjurkan oleh KEMAS Sekijang untuk pengetahuan masyarakat Sekijang,

terima kasih diatas sokongan anda semua '

Isnin, Jun 14, 2010

MEMORI PENGAMBARAN SALAM DESA

Program pengambaran RTM bagi Rancangan ' Salam Desa ' di Kampung Melayu Raya telah selamat dilaksanakan dengan jayanya pada 09 hingga 11 Jun 2010. Krew-krew RTM merasa bangga kerana mendapat kerjasama yang terbaik dari semua kakitangan KEMAS Sekijang dan tidak lupa kepada seluruh penduduk kampung dalam sesi pengambaran tersebut.

Program tersebut telah dirasmikan oleh Encik Zamri Bin Abd Razak Penolong Pengarah Operasi II Kemas Negeri Johor. Dalam ucapannya, beliau merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada RTM kerana menyediakan slot rancanganya untuk menunjukan kepada masyarakat umum apa yang menarik di kampung ini.

Tahniah juga kepada penduduk Kampung Melayu Raya kerana telah diberikan peluang untuk pengambaran RTM dalam ' Salam Desa ' kali ini. Diharapkan program ini akan menjadikan kenangan manis yang mana kampung ini akan dilihat oleh masyarakat luar dan berharap agar penduduk kampung berusaha lagi untuk menjadikan kampung ini lebih maju dan menarik dimasa akan datang.

Banyak kenangan manis yang sempat kami rakamkan untuk tatapan semuanya di dalam slide ini :



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails