' Selamat melayari blog KEMAS Sekijang, Semoga ianya dapat memberi sedikit sebanyak informasi kepada anda semua tentang KEMAS kawasan Sekijang dan akan dapat melihat sebahagian aktiviti yang dianjurkan oleh KEMAS Sekijang untuk pengetahuan masyarakat Sekijang,

terima kasih diatas sokongan anda semua '

Ahad, Mei 16, 2010

SELAMAT HARI GURU - CIKGU !


Assalamualaikum semua,


Akhirnya dapat kita bertemu pada tanggal 16 Mei 2010 iaitu hari guru buat semua guru di Dunia! Dengan ini kami warga KEMAS Sekijang ingin mengucapkan “Selamat Hari Guru” kepada semua guru-guru di luar sana.

Terima Kasih sekali lagi kepada semua cikgu-cikgu . Jangan sesekali lupakan jasa cikgu di pra-sekolah daripada KEMAS, Perpaduan dan lain-lainya. Merekalah yang mengajar kita mengenal huruf, mengeja, membaca dan mengira. Juga jangan lupa lepada cikgu di sekolah rendah yang mengajar aku hingga mendapat straight A untuk UPSR, Beberapa A untuk PMR dan kerana mengajar kita tanpa jemu untuk keputusan SPM yang kita perolihi hingga ke jawatan yang kita ada sekarang ini. Ini semuanya berkat jasa dan pengorbanan cikgu-cikgu kita dahulu.

Harapan kami kepada cikgu-cikgu semuanya agar terus berusaha tanpa jemu untuk melahirkan lebih ramai insan yang cemerlang bagi menentukan maruah bangsa, agama dan negara di masa akan datang. Jadilah contoh yang terbaik kepada anak murid kita.

Generasi sekarang lebih terdedah dengan pelbagai gejala sosial, mudah lupa diri dan lupa sejarah bangsa. Pupuklah mereka dengan semailah nilai-nilai murni supaya mereka yang bakal menjadi pewaris kepimpinan negara yang cemerlang gemilang dan terbilang.

Akhirnya :

   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails